niedziela, 21 lutego 2016

Zacznijmy na nowo - Terminarz siatkarski 2016!

Cześć kochani!

Nie wiem jak mogę Wam wynagrodzić moją tak długą nieobecność na blogu podyktowaną ciężkim, pełnym bólu miesiącem.. Niestety nie zdradzę Wam żadnych szczegółów jednak mogę powiedzieć, że w życiu rodzinnym, jaki w pracy czy na uczelni powstał kompletny armagedon, którego po prostu nie mogłam ogarnąć. Było bardzo ciężko, ale jak to mówią : 'Czas leczy rany" więc trzeba ruszyć do przodu. Sesja mnie pokonała (chociaż zdałam wszystkie egzaminy bez poprawki xd) i do tego w tym roku bronię się (licencjat !xd). Można oszaleć...



Ale nie uwierzycie kogo w czwartek spotkałam w Poznań City Center.. UWAGA! Stephana Antigę! Człowiek nie z tej ziemi - miły i zabawny i przede wszystkim spoko gość! I zdradzę Wam w nagrodę coś więcej - MNIE! xd haha

Focia z Antigą for you!

instagram.com/allaroundme93 - zapraszam na mojego IG btw :) 

W ogóle się nie spodziewałam, że spotkam akurat Antigę w Poznaniu! :O Ale to własnie to spotkanie pokazało mi, że zas najwyższy wrócić do mojej ukochanej siatkówki :) 

Ciężko mi będzie nadrobić PlusLigę czy Ligę Mistrzów, więc jak na razie zaproponuję Wam terminarz naszej Reprezentacji mężczyzn w siatkówce na 2016 rok! Będzie ciekawie!


TERMINARZ 2016

przegladsportowy.pl

XIV Memoriał Huberta Jerzego Wagnera 2016

17 - 19 maja 2016 roku w TAURON Arena Kraków 
Spotkamy tam reprezentację Polski, Belgii, Bułgarii oraz Serbii.

W tym roku Memoriał wcześniej jest rozgrywany ze względu na IO w Rio. Nie mamy jeszcze kwalifikacji, ale mimo to nie może Memoriał kolidować z IO. 

Turniej interkontynentalny w Japonii 

28 maja - 5 czerwca 2016 roku w Tokio

Z ośmiu startujących drużyn, aż cztery otrzymają przepustkę na Igrzyska Olimpijskie w Rio.

Japonia (gospodarz)
Iran (wicemistrz Azji)
Australia (pierwsza drużyna w tabeli Azjatyckiej)
Chiny (druga drużyna w tabeli Azjatyciej)
Francja (druga drużyna europejskiego turnieju)
Polska (trzecia drużyna europejskiego turnieju)
Wenezuela
Chile
Kanada
Meksyk

Liga Światowa 2016

Tydzień pierwszy LŚ2016 
16-19 czerwca 2016

Pierwsze mecze Ligi światowej 2016 Polacy rozegrają w Rosji z gospodarzami, Serbią i Bułgarią. 17.06.2016 godz. 16:40 Bułgaria – Polska
18.06.2016 godz. 19:10 Rosja – Polska
19.06.2016 godz. 16:40 Serbia – Polska

Tydzień drugi LŚ2016 
23-26 czerwca 2016

Drugi tydzień Ligi Światowej 2016 to mecze w Polsce (prawdopodobnie w Łodzi). Zagramy z Rosją, Francją i Argentyną.
24.06.2016 godz. 17:00 Argentyna – Polska
25.06.2016 godz. 17:00 Rosja – Polska
26.06.2016 godz. 17:00 Francja – Polska

Tydzień trzeci LŚ2016 
1-3 lipca 2016

Dwa tygodnie przed Final Six LŚ2016 Polacy zagrają we Francji z gospodarzami, Brazylią i Belgią. 1.07.2016 godz. 15:00 Brazylia – Polska
2.07.2016 godz. 18:00 Francja – Polska
3.07.2016 godz. 15:00 Belgia – Polska

FINAL SIX LŚ2016 w Polsce
13-16 lipca 2016

Igrzyska Olimpijskie 2016

Jeśli nasi siatkarze uzyskają kwalifikacje do IO 2016 w Rio będziemy mogli oglądać zmagania naszych zawodników w dniach:

5 - 21 sierpnia 2016 roku

W tym roku przed nami wiele emocji!